Összes oldalmegjelenítés

2010/10/05

A tervek

Ma cookingclasson megbeszéltük a tervet (nem az 5 éveset). Nagyon izgalmasnak ígérkezik...: lesz spanyol nap, meg thai nap meg halas nem és lehet, hogy lesz szusi is, amit már szintén nagyon régóta meg szeretnék kóstolni..remélem lesz rá lehetőség. Megyünk majd kirándulni is, és farmot látogatni is, készítünk majd sajtot meg sört. Fogunk csinálni éttermet is, ki lesz plakátolva a városban és jönni fognak emberek enni..pénzért..a bevételből pedig elmegyünk majd vacsorázni.  
Tetszik az oktatási módszer...nem a padban ülős magolós oktatás folyik, hanem sokkal gyakorlatiasabb. Ennek tényleg hasznát lehet venni az életben. Ma is..ökológián végigjártuk megint a kertet, megcsócsáltuk az összes levelt, lelegeltünk a virágokat..ezek annyira nem ízlettek..helyette málnát csipegettem. Képzeljétek van olyan is, hogy sárga málna..kicsit más az íze, mint a normálisnak, de nem rossz. Szóval szedtünk mindenféle levelet meg virágot és uzsonnára abból "főztünk" teát..nagyon finom volt és teljesen egyedi, mert mindenki magának állíthatta össze. A szünet után itt is megbeszéltük a tervet, sokat megyünk majd kirándulni és kell majd egy kiselőadást tartani, arról ami érdekel..ne ekkor picit megijedtem...de aztán megkérdeztem és nem olyan vészes a dolog..pár perces prezentációnak kell lennie és lehet csoportos munka is...decemberre talán az angolom is hallgathatóvá fejlődik:)

Nekem folyamatos táboros érzésem van..ha nincs is kimondva de itt is van ám TÜV meg hát van TÁV is természetesen...van veszmegbesz nasival, de nem este, hanem ebéd után. Tök vicces...Vannak vastagdőltaláhúzott emberek, dőltaláhúzott és van csak simán dőlt emberek:)))

A frászt kapom attól, hogy itt mezítláb vagy jobb esetben zokniban rohangálnak a hideg kövön az emberek..de nem csak a felnőttek a pici gyerkőcök is...ez egyáltalán nem jó...és a szülőket egyáltalán nem aggasztja..én ha rájuk nézek fázni kezdek.

Ma bal lábbal keltem fel...az idő is olyan szeles, borús....meg ma besokalltam egy picit a főzős órán, hogy 3 órán keresztül a néni dánul beszélt és csak néha váltott angolra...és nagyon idegesített, hogy semmit nem értettem, az esetek többségében.
Az ökos néni tök aranyos...mindig nekem magyaráz és persze dánul, én meg csak mosolygok és én bólogatok, aztán rájön, hogy nem értem és akkor mondja, hogy fordítsanak:)

Ma este lesz az első dán óránk:)  Rosie elkezd nekünk tanítani néhány szót.
Holnap festeni megyünk egy supermarketbe:)

3 megjegyzés:

  1. lehet a sárga málnának azért volt más íze, mert még éretlen? :P

    VálaszTörlés
  2. nem, egyáltalán nem volt éretlen..finom édes volt. Ez ilyen itteni színtelen fajta...De az is lehet, hogy éretlen volt(még nem ettem málnát éretlen formában). Itt mindent megesznek..még azokat az un. gazokat is,amiket mi otthon nem győzünk irtani, itt külön helyen babusgatják a kertben.:)

    VálaszTörlés
  3. Finnországban van ilyen "sárga málna", lakkának hívják. Lehet, hogy ez is valami hasonló.
    Igen, Skandináviában ettem életemben először csalánszószt, és nagyon finom volt! Munkanélkülieknek egészen praktikus lenne gazokból ebédet főzni:-)

    VálaszTörlés