Összes oldalmegjelenítés

2010/09/29

még mindig süt!!

igen, még mindig süt a NAP!!!:))) csodálatos ez a hely!!!!!! wow!!
Ma volt az első komoly nap. Délelőtt painting volt. Portrékat rajzoltunk egymásról...de nem akárhogy..nem nézhettük, hogy mit rajzolunk..pff...én és a rajzolás...aki az utóbbi időben leragadt a pillangóknál, meg egyéb kisállatoknál..igazi kihívás volt:) a végeredmény vicces volt:P
Tehát először megrajzoltuk egy A/4es lapra, ezt ráfénymásolták fóliára. Eközben csináltunk hátteret egy A/akárhányas lapra, nagyra:) Telefröcsköltem, meg spricceltem meg összefirkáltam szénnel, ezt felragasztottuk a falra, rávetítettük írásvetítővel a képet (az arcot) és körberajzoltuk. A végeredmény hihetetlenül sok modern arckép:P Ez a modern művészet....A képeket kiállították a suliban:)
Délután 2 teljes óra tánc (worlddance) huh!! elképesztő volt, ebből lesz hetente 3 alkalom!!! Jó kis mozgásos és tényleg jóóóó zenére táncolós, koreogrifiát betanulós móka egy kis edzéssel. Kávé szünet után biciklire pattantunk (Ried - srác USAból-, Milán, Ági meg én) és eltekertünk fjordot nézni, meg naplementét fényképezni, amíg még ilyen szép idő volt...vacsira épp visszaértünk.
Most nagy közösségi netezés és jutyub party van a konyhában, és ismerkedünk a nemzetközi zenékkel:)

Este valami előadás lesz megint, kiderül mennyit értünk belőle:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése