Összes oldalmegjelenítés

2011/04/20

bevezető

megjegyzés:

mivel utam sorén nem volt folyamatos net hozzáférésem ezért a régi jól bevált módszert használtam.
Papírt és tollat ragadtam és időnként oda rögzítettem élményeimet. Éppen ezért most egy tömbösített élménybeszámolót fog látni a kedves olvasó, több adagban.

Ha felkészültél, akkor íme az első rész:

Április 7-én késő este vágtunk neki a hosszú útnak, így az éjszakát a békésen rázkódó csomagkupacok teljes biztonságában tölthettük. Álmunkat csak 3-4 óránként tartott benzinkutas és folyóügyeket elintéző pihenő szakította meg. Hála a jó öreg EU-nak egymás után szeltük át határokat, csak űgy átsuhantunk, mintha az egész világ egy nagy ország lenne. Volt, hogy annyira elaludtunk, hogy azt sem tudtuk éppen melyik országban vagyunk, amikor felébredtünk. ( ezt igazából a visszafelé úton tapasztaltam, amikor kinyitottam a szemem és egy újabb szünet során a benzinkútnál hirtelen azt sem tudtam hol vagyok..:)) Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nagyon szép országokat láthattam már életem során..de az az igazság, hogy ennyi látnivaló után is tudom, érzem, hogy ez nem az otthonom, nem Magyarország....ott valahogy még a Nap is másképpen süt. Külföldön annyira más minden...nem érzem az otthon melegét. Nem tudom, hogy azok, akik örökre másik országba költöznek ilyen vagy olyan okból, hogy bírják ki. Nem azt mondom, hogy otthon kell csücsülni. Kell, hogy világot lássunk és tapasztaljunk más kultúrákat is, de olyan jó visszatérni. Ilyenkor mindig rájövök, hogy máshol sem fenékig tejfel az élet..sőt, és, aki még nem tudná, szerintem Magyarország, az egyik legszebb ország a világon és nekünk a van a legszebb fővárosunk is. :)

Őszintén szólva Finnország már évek óta nagy álmom volt...Mint a legtöbb dologgal az életben ezzel is az lett, hogy volt egy álmom...megvalósult, de nem volt az igazi. Lehet, hogy ha megmarad örök vágyakozásnak jobb lett volna? Nem tudom. Mindenesetre nem bántam meg egy cseppet sem. Ott jártam és láttam, de korántsem erre számítottam. Az ember, ha meghallja, hogy Finnország, mi jut eszébe? Leginkább semmi...bezony..ez az igazság...tényleg semmi..(legalábbis nekem) és már nem is emlékszem miért volt ez nekem akkora vágyálom...
Summa summárum picit csalódás volt, egyáltalán nem olyan nagy szám maga a főváros..Budapest ezerszer...milliószor szebb...büszkék lehetünk rá.
Ami elbűvölő az a táj...álomszép...tényleg. 

folyt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése